کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دانشمندان توانستند تخم‌مرغ آب‌پز را به حالت اولیه‌اش بازگردانند

لابد شما هم با این سوال که اول مرغ بوده یا تخم‌مرغ درگیر بوده‌اید اما تمام این مدت دانشمندان به یک مساله دیگر فکر می‌کردند که آیا واقعا می‌شود تخم مرغ را به شکل اول درآورد و دوباره به یخچال بازگرداند؟ براساس مطالعه‌ای که اخیرا انجام شد و در کمال شگفتی باید بگوییم، بله.


Unboil-Eggs

هنگامی که تخم‌مرغ را می‌جوشانیم درون آن به سادگی سفت نمی‌شود. حرارت منجر به شکافته شدن زنجیره‌ها‌ی پروتئین‌ می‌شود، این زنجیره‌های پروتئین سپس با آمینواسیدهای دیگر پیوند می‌خورند و آب را در چین و شکن‌ها به خود جذب کرده و به ماده‌ای ژلاتینی تبدیل می‌شوند، جالب است بدانید دانشمندان تاکنون برگرداندن آن به شکل اولیه را ناممکن می‌دانستند اما حالا پژوهشگران دستگاهی اختراع کرده‌اند که تخم‌مرغ را از حالت آب‌پز به شکل اولیه باز می‌گرداند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ دستگاهی توسط محققین دانشگاه کالیفرنیا در ایرواین طراحی شده که می‌تواند این ماده‌ی ژله‌ای را مجددا به حالت مایع بازگرداند. پروفسور Gregory Weiss توضیح داد که سفیده‌ی تخم مرغی را ۲۰ دقیقه در آب ۹۰ درجه سانتیگراد جوشاند و سپس با فرآیندی وارونه آنرا به حالت مایع اولیه‌ بازگرداند، آنها طی فرایندی اوره را به تخم مرغ وارد کردند تا پیوند‌های شیمیایی دورن آن را شکسته و به حالت مایع تبدیل کند.

اگر حالا در حال پرسیدن این سوال هستید که این اختراع چه دردی از بشر درمان می‌کند باید بگوئیم این تکنیک می‌تواند ظرف چند دقیقه پروتئین‌ها را بازیابی کند و می‌شود از آن در تولید ارزان‌تر پادتن‌ در درمان سرطان و یا تولید پروتئین‌های باز ترکیب‌کننده در صنایع غذایی استفاده کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25179 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/26 تعداد مشاهده: 1589
کلید واژه ها: ,
سافت گذر